Wednesday 23 July 2014

Οι Πρώτες δηλώσεις του Έλληνα Παπάζογλου "Είμαι έτοιμος να ανταποδώσω, στον ΑΠΟΕΛ"

Τάσος Παπάζογλου: Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ήρθα τελικά στην Κύπρο. - Είμαι έτοιμος να ανταποδώσω, στον ΑΠΟΕΛ (Βίντεο) Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλ 23, 2014

Από την πρώτη στιγμή, η ομάδα έδειξε ότι πιστεύει σε μένα. Πήρε λίγο χρόνο γιατί το σκέφτηκα καλά πριν να πάρω αυτή την απόφαση να φύγω από τον Ολυμπιακό. Όμως η αγωνιστική φιλοσοφία είναι η ίδια. Έχει τους ίδιους στόχους με τον Ολυμπιακό. Ξέρω τι θα πει πίεση, ξέρω τι θα πει πρωταθλητισμός και είμαι έτοιμος να ανταποδώσω σε αυτά που προσδοκεί ο ΑΠΟΕΛ και με έφερε εδώ στην Κύπρο. Την εκτίμηση που μου έδειξαν ... (ΒΙΝΤΕΟ)


 Είναι ένα κίνητρο για σένα και η ευρωπαϊκή προοπτική;

Σίγουρα είναι ένα κίνητρο που η ομάδα αγωνίζεται στην Ευρώπη. Μέσα από αυτούς τους ευρωπαϊκούς αγώνες είναι εφικτό να μπει και στους ομίλους. Ευελπιστώ να βάλω και εγώ την βοήθεια μου έτσι ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και να είμαστε όλοι χαρούμενοι.

Γνωρίζεις το κυπριακό ποδόσφαιρο;

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν γνωρίζω πάρα πολλά. Η μόνη ομάδα που εγώ γνώριζα λόγω και της ευρωπαϊκής της επιτυχίας είναι ο ΑΠΟΕΛ.

apoelfc.com.cy

No comments:

Post a Comment