Thursday 19 February 2015

John A Riise: Το όνειρο μου είναι, μια μέρα να γίνω προπονητής - Ερωτήσεις και Απαντήσεις του Ρίισε

Ο Νορβηγός αμυντικός της ομάδας μας, John Arne Riise, κάλεσε τους θαυμαστές του, μέσο της ιστοσελίδας της γυναίκας του, LOUISE ANGELICA RIISE, να του υποβάλουν όποιες ερωτήσεις θέλουν, κι αυτός θα διαλέξει τις 50 καλύτερες για να τις απαντήσει. Όλες οι ερωτήσεις ανήλθαν σε 300.

Σας μεταφέρουμε ένα μικρό δείγμα των ερωτήσεων προς τον Ρίισε και οι απαντήσεις που έδωσε, καθώς οι πλείστες προέρχονταν από συμπατριώτες του και ήταν στα Νορβηγικά.

Ε: Ποιους στόχους έχεις με τον ΑΠΟΕΛ?
Α: Ο στόχος μου είναι, να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα, το κύπελλο και να προκριθούμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ε: Ποια η γνώμη σου για τους φιλάθλους του ΑΠΟΕΛ?
Οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ είναι πολύ παθιασμένοι με την ομάδα και η υποστήριξη τους είναι πάρα πολύ έντονη.

Ε: Ποιο είναι το κίνητρο σου για να συνεχίζεις να εργάζεσαι τόσο σκληρά?
Α: Απλά, αγαπώ αυτό που κάνω! Έχω υποστεί "Μπούλιγκ" κι αυτό με έκανε μεγαλώνοντας, να προπονούμε ακόμα πιο σκληρά.
 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.... 

Να δουλεύεις σκληρά γι αυτό που θέλεις να πετύχεις.

Ε: Αν σου δινόταν η ευκαιρία να επιστρέψεις στην Λίβερπουλ, για μια σεζόν, χωρίς απολαβές, θα το έκανες?
Α: Χωρίς καμία αμφιβολία.!

Ε: Ποιοι είναι οι 3 καλύτεροι συμποδοσφαιριστές που έχεις αγωνιστεί?
Α: Ο Gerrard, ο Totti και ο Alonso.

Ε: Ποια είναι η γνώμη σου που αποχώρησε ο Steven Gerrard από την Λίβερπουλ και αν ήταν σωστή η κίνηση?
Α: Λυπήθηκα πολύ που έφυγε. Έχει ακόμα να δώσει πολλά. Από την άλλη όμως πρέπει να σεβαστούμε την απόφαση. Νομίζω έκανε το σωστό.

Ε: Ποιο τέρμα ήταν για σένα το καλύτερο στην καριέρα σου?
Α: Το τέρμα εναντίων της Έβερτον και το ελεύθερο κατά της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Με βοήθησαν στο ξεκίνημα της καριέρας μου στην Λίβερπουλ, δείχνοντας στους φιλάθλους ότι ήμουν εκεί, για να δουλέψω σκληρά και να καθιερωθώ σαν ποδοσφαιριστής.

Ε: Αγωνίστηκες σε μεγάλες ομάδες όπως η Liverpool και η Roma, γνώρισες αρκετό κόσμο στην καριέρα σου. Ποιος προπονητής σε έχει εντυπωσιάσει περισσότερο?
Α: Ο κάθε προπονητής είναι διαφορετικός. Είχα πολύ καλή συνεργασία με όλους τους προπονητές μου.

Ε: Τι θα ήθελες να κάνεις όταν θα έχεις πια κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά σου παπούτσια? Να γίνεις προπονητής ή κάτι εκτός ποδοσφαίρου?
Α: Το όνειρο μου είναι να γίνω προπονητής μια μέρα.

Ε: Γιατί διάλεξες το νούμερο 6 για την φανέλα σου στον ΑΠΟΕΛ?
Α: Είχα το νούμερο 6 για αρκετά χρόνια στην Λίβερπουλ, το ίδιο νούμερο είχα και στην Εθνική Νορβηγίας. Μου δίνει τόσες πολλές αναμνήσεις.

Ε: Πως ένιωσες όταν υπόγραψες στην Φούλαμ?
Α: Ένιωσα υπέροχα που υπέγραψα στην Fulham και που μπόρεσα να παίξω 1 χρόνο συμπαίκτης με τον αδερφό μου.

Ε: Ποια ομάδα στην Αγγλία, εκτός από αυτές που αγωνίστηκες, είχε το πιο ενθουσιώδεις φίλαθλο κοινό?
Α: Δύσκολη ερώτηση αλλά πάντα μου άρεσε να παίζω στο Goodison Park. Εξαιρετική ατμοσφαιρά παρά την κακή συμπεριφορά τους εναντίων μου. :-)

Ε: Πως λειτουργούσε το σκάουτινγκ όταν ήσουνα στην Aalesunds FK? Πως σε ανακάλυψαν και σε κάλεσαν να παίξεις γι αυτούς?
Α: Ήταν μια μικρή πόλη και το όνομα μου αναφερόταν συνεχώς. Ξεκίνησα προπόνηση με την πρώτη ομάδα σε ηλικία 14-15.

Ε: Είσαι παντρεμένος με μια πολύ όμορφη γυναίκα. Θέλω να ξέρω πως γνωριστήκατε και πως ήξερες ότι ήταν η κατάλληλη?
Α: Για την ακρίβεια γνωριστήκαμε μέσο Facebook. Κοινοί φίλοι προσπάθησαν και μας σύστησαν. Το ήξερα από την πρώτη στιγμή, όταν την πρωτοκοίταξα στα μάτια.
Ε: Ποιο το κίνητρο σου να προπόνησε τόσο σκληρά καθημερινά? και πώς χαλαρώνεις μετά τη σκληρή προπόνηση?
Α: Γυμνάζομαι πολύ σκληρά καθημερινός γιατί αγαπώ τη δουλειά μου. Θέλω να τα κάνω όλα σωστά για να μπορώ να έχω την ευκαιρία να πετυχαίνω. ...

Ε: Όταν τελειώσεις από το ΑΠΟΕΛ, έχεις καθόλου πλάνα για το που θα πας μετά?
Α: Δεν σκέφτομαι τίποτε άλλο αυτή τη στιγμή εκτός από το ΑΠΟΕΛ, και θέλω να συνεχίσω όσο μπορώ.

Επιμέλεια άρθρου: Α.Ευαγόρου > apoelgroup.com
louiseangelicariise.com

No comments:

Post a Comment