Thursday 21 January 2016

Χαραλαμπίδης: "Ότι καινούργιο κάνουμε είναι κέρδος για τον εαυτό μας"

Ο Αρχηγός του ΑΠΟΕΛ Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης, μίλησε στο γραφείο Τύπου του Παγκύπριου Συνδέσμου Ποδοσφαιριστών Κύπρου (ΠΑΣΠ) με αφορμή την ολοκλήρωση των σπουδών του και το πτυχίο που απέκτησε, αλλά και το μέλλον του μετά τη δύση της ποδοσφαιρικής του καριέρας.

- Πόσος εύκολος ήταν ο συνδυασμός μαθημάτων και ποδοσφαίρου, ποια τα συναισθήματα και ποια η χρησιμότητα του πτυχίου, ήταν ανάμεσα στις ερωτήσεις που απάντησε ο Χαραλαμπίδης.

Ο ΜΠΙΔΗΣ απέκτησε πτυχίο Bachelor Degree in Sports Management.

Διαβάστε αναλυτικά τα όσα ενδιαφέροντα δήλωσε ο Αρχηγός του ΑΠΟΕΛ:

* Πότε ξεκίνησες τις σπουδές σου;
"Ξεκίνησα το 2011 και ολοκλήρωσα στα 3,5 χρόνια".

* Ποια είναι τα συναισθήματα σου μετά και από αυτή την ακαδημαϊκή επιτυχία;
"Νοιώθω περήφανος που έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου. Τα μαθήματα ήταν πολύ ωραία, με καλή θεματολογία, ενδιαφέροντα και θα μου είναι χρήσιμα στη συνέχεια. Ο βαθμός δυσκολίας τους ήταν αρκετά μεγάλος".

* Πόσο εύκολο ήταν να συνδυάζεις μαθήματά, ποδόσφαιρο και οικογένειά;
"Το μυστικό ήταν ότι, όταν δεν είχα χρόνο για τα μαθήματα, μπορούσα  να παρακολουθήσω μαθήματα και να παραδώσω εργασίες πιο μετά, πάντα μετά από σχετική άδεια που έπαιρνα. Υπήρχε αυτή η δυνατότητα που με διευκόλυνε αρκετά".

ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
* Πού θα σου χρησιμεύσει η σπουδή που έχεις ήδη ολοκληρώσει;
"Με την συγκεκριμένη σπουδή και το πτυχίο αποκτάς γενική επιμόρφωση γύρω από τον αθλητισμό και ότι καινούργιο κάνουμε είναι κέρδος για τον εαυτό μας".

* Πώς σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις αυτή σου την ιδιότητα στο μέλλον;
"Με αυτή την ιδιότητα μπορείς να ασχοληθείς με τα πάντα. Για παράδειγμα σύμβουλος, προπονητής μέσα από τις γενικές γνώσεις που παίρνεις. Γενικά είμαι ανήσυχο πνεύμα θέλω να μαθαίνω νέα πράγματα, και να κάνω τα πάντα".

* Υπάρχει το ενδεχόμενο στο μέλλον να σε δούμε ως προπονητή στον πάγκο του ΑΠΟΕΛ ή κάποια άλλης ομάδας;
"Όσο αφορά το μέλλον μου, θέλω να αποκτήσω περισσότερες εμπειρίες για να μπορέσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό σε αυτό που θα επιλέξω να ασχοληθώ. Θέλω να είμαι σίγουρος γι΄αυτό που θα κάνω , έτσι ώστε οι επόμενες γενιές να έχουν πραγματικά πρότυπα, για να μπορέσουν να ανεβάσουν το επίπεδο ακόμη πιο ψηλά".

SPONSORED:
Επιπλώσεις Γραφείου SEDIA Γεροσκήπου

No comments:

Post a Comment