Sunday 4 May 2014

Οι προσευχές του πατέρα του Γιώργου, είναι και στα άλλα 2 παιδιά της ακαδημίας του τένις

Συγκλονίζει η ανάρτηση στο FB, του "πατέρα" του Γιώργου, κ. Φοίβου Ζαχαριάδη, δίπλα από την φωτογραφία του αδικοχαμένου παιδιού του:

Χθες χάσαμε ένα από τα μωρά μας.
Τον αγαπημένο μας Γιώργο Γκουγκούρη, ενώ ακόμα δύο μωρά του τένις παλεύουν. Οι προσευχές μας είναι μαζί σας και την αγαπημένη σας οικογένεια.

Στο λατρεμένο μας Γιώργο θέλω να πω ότι θα είναι πάντα μα πάντα στην καρδιά μου.
Ο Γιώργος ήταν η χαρά και η ψυχή του Ελαιώνα και έκανε πάντα την παρουσία του αισθητή.
Με τα αστεία του, το χαμόγελο του και το διαμαντένιο χαρακτήρα του. Πάντα δίπλα σε όλους, με αγάπη και αληθινό ενδιαφέρον. Ο Γιώργος θα είναι πάντα εδώ. Σε όλα τα γήπεδα. Θα τα βλέπει όλα από ψηλά και εμείς θα τον έχουμε για πάντα μαζί μας.
Δεν θα φύγεις ποτέ αγαπημένε μας Γιώργο.
Οι φίλοι σου από το τένις. οι δασκάλοι σου και εγώ αγαπημένε μου σε έχουμε παντοτινά στην καρδιά μας. Αγαπημένη μου Άντζυ, Αντρέα και Μαριλένα σας σκέφτομαι και είμαι δίπλα σας.
Κουράγιο αγαπημένοι μου.

Ο Γιώργος μας είναι άγγελος και για πάντα μαζί μας.

RESPECT..!!

4 comments:

  1. Rafaella Ailton Almeida4 May 2014 at 22:57

    Η ζωη ειναι τοσο αδικη...ΦΤΑΝΕΙ...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ..ο ΓΙΩΡΓΟΣ πηγε τοσο αδικα και τοσο γρηγορα..κουραγιο στην οικογενεια του RIP

    ReplyDelete
  2. Kirieleison enen o papas tou o zaxariadis

    ReplyDelete
  3. ο πατερας του ειναι ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΡΙΣ και οχι ο ζαχαριαδης

    ReplyDelete
  4. re pethkia to pateras eshi to se "" taxa o Zaxariadis itan san pateras tou enje enoi ondos oti en o pateras tou

    ReplyDelete