Saturday 6 December 2014

Ανανέωσαν οι Mario Sergio και Vinicius με τον ΑΠΟΕΛ

2017
Επέκταση συνεργασίας με Sergio και Vinicius μέχρι το καλοκαίρι του 2017

Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές Mario Sergio και Vinicius.

Οι δύο ποδοσφαιριστές θα παραμείνουν στο δυναμικό της ομάδας μας, για να την ενισχύσουν στους μακροπρόθεσμους πρωταγωνιστικούς της στόχους τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ευρώπη.

Δήλωση Mario Sergio

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον ΑΠΟΕΛ. Η ομάδα μου έδειξε πόσο πολύ με θέλει και εκτίμα την αγωνιστική μου αξία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Super Mario
Νιώθω πολύ όμορφα στον ΑΠΟΕΛ και οι πρωταγωνιστικοί του στόχοι συνάδουν με τους δικούς μου, άρα η μεταξύ μας επέκταση της συνεργασίας προέκυψε πολύ εύκολα. Θέλω να καλέσω τον κόσμο να παραμείνει δίπλα στην ομάδα και να μας βοηθήσει να κατακτήσουμε και το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα."

Δήλωση Vinicius

"Νιώθω πολύ καλά. Είμαι χαρούμενος για την ανανέωση.
Bionic Vini
Η συμφωνία  για μένα ήταν εύκολη. Μου αρέσει εδώ. Ο ΑΠΟΕΛ είναι μεγάλη ομάδα και πρωταγωνιστεί κάτι που επιθυμώ και εγώ ως ποδοσφαιριστής."

Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ 06, 2014 | apoelfc.com.cy

No comments:

Post a Comment