Friday 19 December 2014

Ανανέωση συνεργασίας με João Guilherme Leme Amorin - Παραμένει γαλαζοκίτρινος ο Βραζιλιάνος...

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον ΑΠΟΕΛ" - "Μαζί για την κατάκτηση όλων των τίτλων".

Αυτές ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Αμορίν, μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την ομάδα μας.

Ολόκληρη η δήλωση του Βραζιλιάνου παίκτη μας, στο δελτίο τύπου της εταιρείας.

Ανανέωση συνεργασίας με João Guilherme Leme Amorin (Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ 19, 2014)

Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή João Guilherme Leme Amorin.

Δήλωση Amorin

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον ΑΠΟΕΛ."



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...


"Παραμένω σε μια ομάδα που μπορεί να μου δώσει την δυνατότητα να κατακτήσω τίτλους και να αγωνιστώ ξανά στο κορυφαίο επίπεδο στην Ευρώπη."

"Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν."
"Καλώ τον κόσμο να συνεχίσει να μας συμπαραστέκεται και να έρχεται στους αγώνες μας."
"Μαζί για την κατάκτηση όλων των τίτλων."

No comments:

Post a Comment