Monday 5 January 2015

Οι "απίστευτες" δηλώσεις του Προπονητή Γιώργου ΔΩΝΗ


Ο Γιώργος ΔΩΝΗΣ, μίλησε για "διαόλους με πολλά ποδάρια" για "κακό Φεγγάρι" και για "άτιμο ποδόσφαιρο", μίλησε επίσης και για θεατή τερματοφύλακα, τη στιγμή που τα νούμερα άλλα λένε: 4 τελικές η ΑΟΑΝ, 3 στον στόχο και 1 εκτός στόχου και 3 φορές ο "θεατής" κατά τον ΔΩΝΗ, Πάρντο, να βγαίνει σχεδόν στη μέση του γηπέδου για να προλάβει τους επιθετικούς της ΑΟΑΝ στις γρήγορες αντεπιθέσεις τους.

Οι δηλώσεις του ΔΩΝΗ:
Δυστυχώς η χρονιά για μας μπήκε με τον χειρότερο τρόπο.

Αγωνιστικά θα έλεγα νομίζω, ότι ο διάολος έχει πολλά ποδάρια για να γίνει το κακό και το τελευταίο εμείς διάστημα, διανύουμε ένα κακό φεγγάρι, και στα 2 προηγούμενα ματς, αλλά και στο σημερινό, όπου θα έλεγα χωρίς καμία απειλή απέναντι στην εστία μας, με τον τερματοφύλακα μας να είναι εντελώς θεατής επί 90 λεπτά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Γιατί φανήκαμε εντελώς επιπόλαιοι... σε όλα αυτά που δημιουργούσαμε γύρο από την αντίπαλη περιοχή.

Δεν τελειώσαμε το παιγνίδι, το ποδόσφαιρο πολλές φορές είναι πολύ άτιμο, είναι πολύ σκληρό.

Ένας αντίπαλος ο οποίος δεν έχει κανένα σουτ στο τέρμα, στο 91ο λεπτό να παίρνει τον βαθμό, αυτό είναι το ποδόσφαιρο δεν μπορούμε να το αλλάξουμε.

Εμείς πρέπει να αναλογιστούμε, τις δικές μας ευθύνες.

Ξέρουμε πολύ καλά, για οτιδήποτε συμβαίνει μέσα τον αγωνιστικό χώρο, φταίει ο προπονητής, αυτή ίσως να είναι η μισή αλήθεια στο ποδόσφαιρο κι εγώ από την δική μου μεριά, θα πρέπει να κοιτάξω τα δικά μου λάθη και να αναλογιστώ τις δικές μου ευθύνες ... και να ξέρετε πολύ καλά ότι πάντα είμαι πολύ σκληρός με τον εαυτό μου και κάνω την αυτοκριτική μου για να μπορώ να βελτιώνομαι.

Στο κομμάτι αυτό, για το "η ομάδα ήταν πολύ επιπόλαιη και δεν τελείωσε το παιγνίδι", φυσικά και φέρει ευθύνη ο προπονητής, για άλλα πράγματα όμως που συνέβησαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο σήμερα, δεν είναι ευθύνη του προπονητή. (υπονοώντας την διαιτησία)


No comments:

Post a Comment