Tuesday 16 June 2015

Jordi Codina: Ευχαριστώ τη ΡΕΑΛ, τον Πρόεδρο Pérez και τον Emilio Butragueño

Ευχαριστίες του Jordi Codina στην ΡΕΑΛ Μαδρίτης για το ευχετήριο μήνυμα που έστειλε στον ΑΠΟΕΛ για τη μεταγραφή του.

"Ευχαριστώ τη ΡΕΑΛ Μαδρίτης, τον Πρόεδρο Florentino Pérez και τον Emilio Butragueño για το ΦΑΞ που έστειλαν στον ΑΠΟΕΛ, για να μου ευχηθούν καλή επιτυχία στη νέα μου ομάδα για το νέο σταθμό στη καριέρα μου.

Μια κίνηση που εκτιμώ από τα βάθη της καρδιάς μου, αφού η ΡΕΑΛ ήταν το σπίτι μου."

Στη συνέχεια το ΦΑΞ της ΡΕΑΛ στον ΑΠΟΕΛ
Το ΑΠΟΕΛ ανάρτησε μέρος του ΦΑΞ, εμείς το έχουμε ολόκληρο
Ευχές από Ρεάλ Μαδρίτης σε Jordi Codina

ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

Ευχές για επιτυχία προς το νέο απόκτημα της ομάδας μας Jordi Codina απεύθυνε μέσω του Emilio Butragueno, η Ρεάλ Μαδρίτης.

«Εκ μέρους όλης της οικογένειας της  Ρεάλ Μαδρίτης και ειδικά του προέδρου Florentino Pérez, απευθύνουμε τις καλύτερες ευχές μας, για την νέα σελίδα στην επαγγελματική σου καριέρα.

Δεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι αυτή η νέα αγωνιστική πρόκληση θα είναι συναρπαστική και επιτυχημένη τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.»

Emilio Butragueno
Director de Relaciones Institucionales

Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούν 16, 2015

No comments:

Post a Comment