Thursday 2 July 2015

STILIC: Θα δώσω τα πάντα για να έχουμε μια πετυχημένη χρονιά


"Για σας, είμαι ο Σεμίρ Στίλιτς..." έτσι μας συστήθηκε σήμερα ο Στίλιτς, δηλώσεις και βίντεο στη συνέχεια:
"Διάλεξα τον ΑΠΟΕΛ γιατί παίζει το ποδόσφαιρο που μου αρέσει και πιστεύω ότι μπορώ να δώσω πολλά πράγματα στην ομάδα."
"Αυτές είναι οι πρώτες μου μέρες στον ΑΠΟΕΛ, όλοι οι συμποδοσφαιριστές μου με βοηθούν πολύ γιατί είμαι μόνο μερικές μέρες εδώ και πρέπει να προσαρμοστώ με τη νέα μου ομάδα."
"Όλα είναι πολύ καλά  και νομίζω πως μέρα με την μέρα θα γίνονται ακόμα καλύτερα."
"Θα κάνω τα πάντα για την επιτυχία του ΑΠΟΕΛ, θα δίνω τα πάντα σε κάθε προπόνηση και σε κάθε παιγνίδι, και ελπίζω να έχουμε μια πετυχημένη χρονιά."

Semir Štilić, οι πρώτες μέρες στον ΑΠΟΕΛ                   ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ έκανε ο Semir Štilić στην κάμερα του APOEL FC Media. Το νέο μετεγγραφικό απόκτημα της ομάδας μας υποσχέθηκε ότι θα δίνει τα πάντα σε κάθε προπόνηση και σε κάθε παιχνίδι για μια επιτυχημένη χρονιά για τον ΑΠΟΕΛ.
BINTEO...


ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΠΟΕΛ ΕΔΩ

Team | apoelgroup
Video | apoelfc.com.cy

No comments:

Post a Comment