Tuesday 22 September 2015

Cavenaghi: Κερδίσαμε κι αυτό είναι το πιο σημαντικό

"Χρόνια πολλά για τα γενέθλια και συγχαρητήρια για την επιτυχία.. δύσκολη νίκη με 3 σημαντικούς βαθμούς" ήταν το πρώτο σχόλιο του ρεπόρτερ της Cytavision, στον 1ο σκόρερ του ΑΠΟΕΛ στο πρωτάθλημα, Fernando Cavenaghi, για να απαντήσει ο EL CAVEGOL στη συνέχεια...

Fernando Cavenaghi...
- Προσφέραμε το μάξιμουμ, ήταν ένα πολύ δύσκολο παιγνίδι.
- Κερδίσαμε κι αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Συνεχίζεις το σκοράρισμα, 4 γκολ στην Κύπρο...
- Ήρθα εδώ για να πετυχαίνω τέρματα.
- Εύχομαι να σκοράρω περισσότερα γκολ, στα επόμενα παιγνίδια.
Για τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ...
- Είναι υπέροχοι.. είμαι πολύ χαρούμενος με τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ.
- Θέλω να σκοράρω περισσότερα τέρματα γι αυτούς.
Για την απόδοση σου μέχρι τώρα...
- Είμαι ευχαριστημένος, ναι, είναι το 3ο μου παιγνίδι μετά από 45 μέρες στην Κύπρο.
- Χρειάζομαι περισσότερα παιγνίδια.
Πως νιώθεις στην Κύπρο...
- Νιώθω πολύ ωραία, η οικογένεια μου έρχεται τώρα στην Κύπρο και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό.
- Ευχαριστώ!

Το βίντεο με τις δηλώσεις του El Cavegol..              ΣΥΝΕΧΕΙΑ...



Team | apoelgroup.com
Video | sigmasports.com

No comments:

Post a Comment