Tuesday 2 September 2014

Ο John A Riise στην Κύπρο - Πως προέκυψε η μεταγραφή

PHOTO: @APOELFC  
Έφτασε πριν από λίγο στην Κύπρου το νέο μεταγραφικό απόκτημα, John A Riise.

Μετά από μια μικρή ξεκούραση στο ξενοδοχείο, θα πάει κατευθείαν στον Αρχάγγελο για να γνωριστεί με τους συμπαίκτες του, όσους έμειναν αφού αρκετοί λείπουν με τις Εθνικές ομάδες, Ανδρών - Ελπίδων, καθώς και την τεχνική ηγεσία και τον νέο του προπονητή Γιώργο Δώνη.

Ακολούθως θα περάσει από τα διάφορα ιατρικά και εργομετρικά για να του δοθεί πρόγραμμα προπόνησης που θα ακολουθήσει, ενώ μετά θα κάνει μια χαλαρή 1η προπόνηση.

"Εγώ κι η πανέμορφη σύζυγος μου, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το νέο κεφάλαιο στη ζωή μας τον ΑΠΟΕΛ Κύπρου" έτσι ανακοίνωσε την μεταγραφή του στους φίλους του στην σελίδα του στο #Instagram ο Γιόν Άρνε Ρίσε.

Σε συνέντευξη του στα ΜΜΕ της πατρίδας του αποκάλυψε πως προέκυψε ο ΑΠΟΕΛ και πως εγιναν οι διαπραγματεύσεις:

- "Πήρα την πρόταση γύρω στις 01:30 το βράδυ, την ώρα που έβλεπα τον Magnus Carlsen (νούμερο 1 στον κόσμο από τη Νορβηγία) να παίζει σε ένα τουρνουά σκακιού στις ΗΠΑ"

- "Μετά από αυτό ήμουν σε διαπραγματεύσεις μέχρι τις 04:00, λαμβάνοντας την τελική απόφαση στις 09:00 το πρωί".

- "Σχεδόν είχα πει το ΝΑΙ, πριν ακόμα σκεφτώ καλά-καλά την πρόταση".
- "Δεν υπάρχει κάτι πιο μεγάλο από το να ξέρεις ότι θα αντιμετωπίσεις την Μπαρτσελόνα".
- "Δεν είχε περάσει καθόλου από το μυαλό μου ότι θα έπαιζα και πάλι στο Τσάμπιονς Λιγκ, μετά την αποχώρησή μου από τη Φούλαμ, εξάλλου ο χρόνος κυλά εις βάρος μου :-) ".


Επιμέλεια  @apoelgroup 

No comments:

Post a Comment