Sunday 28 June 2015

Γειά σας είμαι ο Λουίς Λέαλ


"Γειά σας είμαι ο Λουίς Λέαλ"
- Επέλεξα το ΑΠΟΕΛ γιατί είναι μια μεγάλη ομάδα, έχει ιστορία στην Ευρώπη και πάντα μου αρέσει να παίζω για την ομάδα μου και να τα δίνω όλα.
- Οι πρώτες μέρες της προσαρμογής μου μαζί με τους συμπαίκτες μου και το προσωπικό εδώ πέρα είναι πάρα πολύ  καλές.
- Ο κάθε ποδοσφαιριστής κάνει αυτό που του έχει ζήτησε ο προπονητής, η δουλειά πάει πολύ καλά έτσι να είμαστε έτοιμοι για το πρώτο παιγνίδι για να μπορέσουμε να κερδίσουμε.
- Ο κόσμος πρέπει να περιμένει από μένα πολλά, θα ανταποδώσω με πολύ σκληρή δουλειά και γκολ κι αυτό μπορώ να  το υποσχεθώ.

Luis Leal, οι πρώτες μέρες στον ΑΠΟΕΛ [VIDEO]

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε στην κάμερα του APOEL FC Media, ο νέος επιθετικός της ομάδας μας Luis Leal. "Η ομάδα προετοιμάζεται για να είναι έτοιμη στο πρώτο παιχνίδι στις 14/07 εκεί όπου θέλουμε τη νίκη. Εγώ προσωπικά μπορώ να υποσχεθώ σκληρή δουλεία και γκολ".

ΣΥΝΕΧΕΙΑ...    ΒΙΝΤΕΟ






No comments:

Post a Comment