Wednesday 20 January 2016

Morais "Δικό σου το γκολ"


Συνέντευξη στην πορτογαλική εφημερίδα «O' Jogo» παραχώρησε ο εκ των Αρχηγών του ΑΠΟΕΛ, Νούνο Μοράϊς, ο οποίος τόνισε δεν είναι εύκολη υπόθεση η φετινή σεζόν για τον ΑΠΟΕΛ.

Ο Πορτογάλος μέσος του «ΘΡΥΛΟΥ» αναφέρθηκε στα προβλήματα τραυματισμών που έχει η ομάδα:
-Ήμασταν υποχρεωμένοι να προσαρμοστούμε σε αλλαγές στην ομάδα, από διάφορα προβλήματα τραυματισμών.
-Εγώ για παράδειγμα χρειάστηκε να παίξω και κεντρικός αμυντικός και γενικά χρειάστηκε να κάνουμε αλχημείες, όπως λέμε.
- Πιστεύω όμως ότι τα προβλήματα λύνονται, κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση και θα συνεχίσουμε έτσι.

Στη συνέχεια ο Νούνο Μοράϊς σχολίασε το τέρμα που πέτυχε απέναντι στην Ένωση:
- Ήταν ένα δύσκολο γκολ, δεν κατάλαβα εκείνη τη στιγμή αν το έβαλα εγώ, αλλά τελικά πιστώθηκε σε μένα.
- Εκείνη τη στιγμή πίστεψα ότι είχε βρει την μπάλα ο Καβενάγκι και τον πλησίασα λέγοντας: "Δικό σου το γκολ".
ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ο Νούνο ακολούθως τόνισε ότι ο ΑΠΟΕΛ θέλει το πρωτάθλημα και το κύπελλο:
- Η φετινή χρονιά δεν είναι διαφορετική από τις προηγούμενες.
- Θέλουμε το πρωτάθλημα, το κύπελλο και να βρεθούμε ξανά στο Τσάμπιονς Λιγκ.
- Φέτος ήμασταν στο Europa league, αλλά ο στόχος μας θα πρέπει να είναι το Champions League.

Η μεγάλη δήλωση του Νούνο Μοράϊς που ξεχωρίζει στη συνέντευξη και που φανερώνει τη σύνδεση του με τον ΑΠΟΕΛ.
- Αισθάνομαι ότι έχω γράψει το όνομά μου στην ιστορία του ΑΠΟΕΛ,

Για τη Ζωή στη Κύπρο.
- Είμαι πλέον μία ζωή εδώ (αρκετά χρόνια). 
- Ο κύριος λόγος που έχω μείνει τόσα χρόνια εδώ είναι ότι η ομάδα έχει επιτυχίες και στην Κύπρο και στην Ευρώπη, με παρουσίες στο Τσάμπιονς Λιγκ.


No comments:

Post a Comment