Wednesday 20 January 2016

CAVEGOL "Από τη ζέστη του Buenos Aires, στον ΑΠΟΕΛ και στον χειμώνα της Ευρώπης"

 - Η συνέντευξη του στράϊκερ του ΑΠΟΕΛ Fernando Cavenaghi ή αλλιώς Cavegol, όπως λέει και στον τίτλο του βιβλίου που έγραψε "Cavegol, my life with River", που έδωσε στην Αργεντίνικη ιστοσελίδα LA NACTION canchallena . Ο επιθετικός του ΑΠΟΕΛ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στη μέχρι τώρα παρουσία του στην ομάδα μας, στο μέλλον του εδώ, στην οικογένεια του, στον ΑΠΟΕΛ, ενώ ευχαρίστησε τον Θεό για τον Lionel Mesi που είναι Αργεντινός.

Από τη ζέστη του Buenos Aires, στον ΑΠΟΕΛ και στον Ευρωπαϊκό χειμώνα...

Αρχικά, ο Αργεντίνος σταρ μίλησε για την παρουσία του στην Κύπρο και στον ΑΠΟΕΛ: 

- Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ.
- Στη Λευκωσία σε 5 λεπτά είμαι στην προπόνηση, στο Μπουένος Άϊρες ήθελα ενάμιση ώρα.
- Ήρθα σε μια ομάδα που παλεύει για το πρωτάθλημα, το κύπελλο αλλά και στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
- Μπορούσαμε να πάμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά τελικά παίξαμε στο Γιουρόπα Λιγκ.
- Ήμασταν σε έναν πολύ δύσκολο όμιλο κι όμως θα μπορούσαμε να προκριθούμε.
- Όλες αυτές οι εμπειρίες, είναι που βοηθάνε την ομάδα.
- Τώρα παλεύουμε για το πρωτάθλημα και το κύπελλο.

Για την απόφασή του να αφήσει την Αργεντινή και να συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της Ευρώπης:    ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

- Προσωπικά χρειαζόμουν μιαν αλλαγή.
- Στην Αργεντινή δεν μπορούσα να απολαύσω την οικογένεια μου, σε κάποια στιγμή κουράζεσαι.
- 'Ήξερα πάντα πως μετά το Κόπα Λιμπερταδόρες θα ήταν η αυλαία της παρουσίας μου στον σύλλογο, έτσι μίλησα με την ομάδα και την οικογένειά μου για να πάρω την απόφαση.
- Στα 31 μου μπορούσα να επιστρέψω στην Ευρώπη, σε έναν σύλλογο που παλεύει και κερδίζει τίτλους.
- Τώρα είμαι αφοσιωμένος στο να φροντίζω την οικογένειά μου και να την απολαμβάνω.

Αν θα ήθελε να αντιμετωπίσει τον Λιονέλ Μέσι: 
- Σίγουρα, ο Μέσι είναι ο καλύτερος στον κόσμο και δεν μπορούσα να πω κάτι άλλο από αυτό που λένε όλοι οι άλλοι.
- Ο ΜΕΣΙ είναι από άλλο πλανήτη και ευχαριστώ τον Θεό που είναι Αργεντινός.
- Δεν καταλαβαίνω πως κάποιοι του κάνουν κριτική, αυτό δεν το καταλαβαίνω.
- Έφτασαν μέχρι τον τελικό του Μουντιάλ, πως έγινε αυτό;
- Αλλά έτσι είναι οι φίλαθλοι, πάντοτε θέλουν περισσότερα.

Στη συνέχεια, ο επιθετικός του ΑΠΟΕΛ τόνισε ότι αυτή τη στιγμή δεν σκέφτεται να επιστρέψει πίσω στη χώρα του: 
- Δεν θα γυρίσω πίσω στην Αργεντινή σαν ποδοσφαιριστής, όχι δεν θα το έκανα.
- Το ιδανικό τέλος για μένα ήταν εκείνο που έζησα με την κατάκτηση του Κόπα Λιμπερταδόρες.
- Ήταν το καλύτερο φινάλε.
- Για την ώρα έχω ενάμιση χρόνο συμβόλαιο εδώ στην Κύπρο στον ΑΠΟΕΛ και αν όλα πάνε καλά θα συνεχίσω.
- Μετά δεν ξέρω... ένας ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να κάνει μακροπρόθεσμα πλάνα.

Για το βιβλίο που έγραψε..
"Cavegol, my life with River" - "Κάβεγκολ η Ζωή μου με την Ρίβερ" ανέφερε ότι ήταν ιδέα της μητέρας του κι ότι όλα ξεκίνησαν όταν έπαιζε με την Ρίβερ στη Β κατηγορία.

NEW YEAR SALE 50%


No comments:

Post a Comment