Thursday 11 June 2015

CODINA «Μεγάλη πρόκληση για μένα ο ΑΠΟΕΛ»


Ο Jordi Codina στην πρώτη του ανάρτηση στην επαγγελματική ιστοσελίδα codina13.com σαν ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ πια, έγραψε για τη μεταγραφή του στο Λευκωσιάτικο σύλλογο.

"Πέρασα με επιτυχία της ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψα συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων, το οποίο αρχίζει την 1η του Ιούλη του 2015 μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2017."

"Είναι η 1η μου περιπέτεια στο εξωτερικό και μακρυά από το Ισπανικό ποδόσφαιρο."
"Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία που μου δίνει το ποδόσφαιρο."

"Ερχόμενος στον ΑΠΟΕΛ, γνωρίζω ότι ο σύλλογος κάθε χρόνο αγωνίζεται για όλους τους εγχώριους τίτλους κι αυτό για μένα είναι μεγάλη πρόκληση καθώς μου δίνει έξτρα κίνητρο."
ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

"Από την πρώτη μέρα, θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, δικαιώνοντας του ανθρώπους του συλλόγου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.

"Θέλω οι φίλαθλοι της ομάδας να με θεωρήσουν σαν έναν απ' αυτούς και θα τα δώσω όλα για να κερδίσω την εμπιστοσύνη τους."
"Θα είμαι στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας στις 18 του Ιούνη οπότε αρχίζει και η προετοιμασία."

"Μετά από 2 χρονιές στην Real Madrid CF (2007-09), 6 σεζόν στην Getafe CF (2009-15) και 14.502 αγωνιστικά λεπτά στο Ισπανικό πρωτάθλημα πάω στην Κύπρο για μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου."

Team | apoelgroup.com

No comments:

Post a Comment